2/10/2020

Характеристика діяльності майстра

Характеристика діяльності майстра виробничого навчання  Бірука М.І.  дирекцією училища 

Бірук Микола Іванович працює в ДПТНЗ "  Ковельське ПТУ",на посаді майстра виробничого навчання з 2000 року. За період роботи проявив себе сумлінним кваліфікованим майстром. Творчий мислячий майстер,який досконало володіє методикою та організовує навчально виховний процес на високому рівні, обізнаний з новими досягненями науки і техніки та сучасними освітніми технологіями. 

Педагог сумлінно виконує свої посадові обовязки і вміло використовує великий педагогічний досвід у виховному процесі неповнолітніх злочинців, виховує відповідальне відношення до виконання поставлених навчальних завдань. 

Належну увагу приділяє обгрунтованому вибору оптимальних методів навчанняб На його уроках прослідковується запровадження іноваційних виробничих і педагогіяних технологій, звязок набутих теоретичних знань та їх практичне застосування.

Освіта: 1986-1989 – «Ковельський машинобудівний технікум», спеціальність «Сільськогосподарські машини», кваліфікація «Технік-механік»


Семінари: Прмймав участь  у семінарі для майстрів виробничого навчання та викладачів що здійснюють підготовку за професією "Слюсар з ремонту автомобілів" 07-09 лютого 2017 року.

Пройшов навчання на курсах підвищення кваліфікації які проходили в Національній академії педагогічних наук України ДВНЗ "університет менеджменту освіти" Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти


Рішенням атестаційної комісії ДНЗ "КОВЕЛЬСЬКОГО ЦПТО" встановлено  12(14) тарифний розряд



За активну участь у вихованні молодого покоління 15.11.2013 році нагороджений нагрудним знаком "15 років Державній кримінально виконавчій службі України"



Звіт напрацювань майстра виробничого навчання Бірука Миколи Івановича
  

Праця  може  стати джерелом радості лише тоді, коли людина бачить у ній щось більш значне, чим одержання засобів, для задоволення матеріальних потреб, духовну творчість, розкриття своїх здібностей, таланту. Наш ідеал трудового виховання полягає в тому, щоб кожна людина знайшла ту працю, у якій найбільш повно і яскраво розкривалися б її природні задатки, яка давала б їй щастя духовної творчості. Аналізуючи готовність учня до трудового життя, ми думаємо про те, що він уміє робити для суспільства і що дає йому праця для його особистого духовного життя, якою мірою в трудових успіхах розкриваються його сили, здібності.  В.О Сухомлинський.
Процес навчання – це співпраця учнів з майстром виробничого навчання. Роль майстра виробничого навчання є особливою – в цьому я переконався, працюючи в Ковельському професійно-технічному училищі на посаді майстра. На уроках показую учням виробничі прийоми, які формують в них точні й конкретні способи виконання трудових дій; учні відпрацьовують трудові прийоми , характерні їх поєднання, оволодівають сучасними засобами виконання робіт, засвоюючи професійні знання та вміння під час виконання виробничих завдань, у процесі підготовки до іспитів, до державної кваліфікаційної атестації. Під впливом майстра виробничого навчання в учнів виробляється професійна самостійність, розширюється  технічний світогляд, розвивається творче мислення.
Досвід роботи в мене досить не малий, але  ці роки показали, що мені потрібно багато працювати  удосконалювати педагогічну майстерність. Я розумію, що майстер в/н повинен мати комунікативні навики, здатен до самооцінки , аналітичного  мислення, уміти  гнучко адаптуватися, брати на себе відповідальність, проявляти ініціативу, вміти приймати адекватні рішення в складних ситуаціях.



Практично у всіх сферах нашого життя ми стикаємось із проблемою ремонту різних механізмів. Так, чи інакше незалежно від віку механізми потребують технічного обслуговування, регулювання роботи вузлів та агрегатів, а з часом, або як наслідок, тут і стає в нагоді професія «слюсар з механоскладальних робіт»
Випускники  нашого професійного училища  стають конкурентоспроможними на ринку праці, рівень їх кваліфікації знаходиться на належному рівні. 

Я постійно намагаюсь підвищувати рівень своєї обізнаності та кваліфікації, в чому мені допомагає спілкування з фахівцями, а також ознайомлення з професійною літературою, велику роль відіграє інтернет, бо переді мною стоїть завдання – виплекати фахівця, кваліфікованого майстра своєї справи. Також постійно  підвищую свій педагогічний досвід. В цьому році я провів відкритий урок на тему: «Комплексні роботи». А також був проведений конкурс професійної майстерності серед вихованців групи на кращого по спеціальності.



В роботі своїх колег ціную професійну компетентність, працьовитість, наполегливість і любов до своїх вихованців. Майстерню утримую завжди в належному стані. Постійно поновлюється  інструмент для учнів. Утримується  належний робочий стан інструментів. План виробничої діяльності виконую більш як на 100%, крім того не відмовляю і у виконанні позапланових робіт.






1 коментар: